Anexa nr.1 la HCL……… ROMĂNIA CONSILIUL JUDEŢEAN TIMIŞ JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA NR………………………………… NR. ………………………………….
CONTRACT DE ADMINISTRARE
I. PĂRŢILE CONTRACTANTE
Municipiul Timişoara cu sediul în Timişoara, Bv. C.D. Loga nr.1, cod fiscal…….........reprezentată
prin …………………………………………………...............................................................................
……………………………………………………………………………………………………………,
în calitate de proprietar
şi
Consiliul Judeţean Timiş cu sediul în Timişoara, Bv. Revoluţiei din 1989 nr.17, cod fiscal………...
reprezentat prin………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………,
în calitate de administrator
II. BAZA LEGALA
2.1. Baza legală încheieri prezentului contract este Hotărârea nr………………………a Consiliului
Local al Municipiului Timişoara.
III. OBIECTUL CONTRACTULUI
3.1. Obiectul prezentului contract este imobilul construcţie – Căminul Internat I al Colegiul Tehnic
„ Regele Ferdinand I” situat în Timişoara, str. Renaşteri 24A, înscris în CF nr.407030, cu nr.
cad. 407030-C10 , top vechi nr.4545/1/1/1/3/1/2, proprietatea publică a municipiului Timişoara
IV. DESTINATIA BUNURILOR DATE IN ADMINISTRARE
4.1. Bunul prevăzut la punctul 3.1 este dat în administrare în vederea desfăşurării activităţii
unităţilor de învăţământ special - Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „ D. Ciumăgeanu” şi
Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională „Speranţa, a căror finanţare se asigură din sumele
defalcate din unele venituri ale bugetului de stat prin bugetul local al Consiliului Judeţean.
V. DURATA CONTRACTULUI
5.1. Prezentul contract se încheie pentru o perioadă de ………….ani începând cu data semnării
acestuia de către ambele părţi.
VI. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
6.1. Drepturile şi obligaţiile proprietarului
a) de a preda administratorului bunul prevăzut la punctul 3.1 pe bază de proces verbal de predare
primire;
b)de a verifica periodic dacă administratorul foloseşte bunul potrivit destinaţiei sale şi nu-l
deteriorează;
6.2. Administratorul are următoarele drepturi:
a) de a primi in administrare bunul prevăzut la punctul 3.1
b) de a folosi bunul primit in administrare potrivit destinaţiei prevăzută la punctul 4.1;
6.3. Administratorul are următoarele obligaţii
a) de a menţine destinaţia imobilului pe toată perioada administrării;
b) de a realiza lucrările de construcţii ce se necesită pentru desfăşurarea actului de învăţământ
precum şi lucrările de separare a utilităţilor, energie electrică , energie termică, apă – canal etc, din
bugetul propriu;
c) după amenajarea construcţiei pentru spaţiul de învăţământ, administratorul va preda
proprietarului spaţiul cu alta destinaţie decât aceea de locuinţă din căminul nr.2 al Colegiului Tehnic
"Ferdinand I" situat in Timişoara str.Renaşterii nr.24A, format din 11 incaperi la parter, 6 incaperi la
etajul I si 3 incaperi la Etajul II, in suprafata de 848.11 mp, atribuit în folosinţă gratuită prin HCLnr.
63/03.08.2012 modificată prin HCL nr. 92/14.09.2012
d) de a conserva şi utiliza bunul primit in administrare asemeni unui bun proprietar;
e) de a suporta din bugetul propriu cheltuielile ocazionate de remedierea deteriorărilor produse
bunului ;
f) de a permite proprietarului verificarea periodica a bunului primit in administrare;
g) de a transmite proprietarului procesele verbale de recepţie a lucrărilor de construcţii cu valoarea
acestora, în vederea operării în fişa mijlocului fix.
h) de a efectua inventarierea anuală a bunul primit în administrare.
i) să solicite aprobarea proprietarului pentru executarea unor lucrări de reparaţii sau investiţii la
bunurile administrate;
VII. INCETAREA CONTRACTULUI DE ADMINISTRARE
7.1 Prezentul contract încetează sa mai producă efecte juridice in următoarele situaţii:
a) bunul ce formează obiectul prezentului contract încetează sa mai existe;
b) administratorul schimba destinaţia bunurilor primite in administrare fără aprobarea Consiliului
Local al Municipiului Timişoara;
c) administratorul nu executa obligaţiile stabilite in sarcina sa prin prezentul contract.
7.2 Prezentul contract încetează odată cu încetarea dreptului de proprietate publică sau prin actul de
revocare emis, în condiţiile legii, dacă interesul public o impune, de organul care la
constituit,potrivit art. 869 din Codul civil.
VIII. FORŢA MAJORĂ
8.1 Nici una dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea în termen sau/şi de
executarea în mod necorespunzător total sau/şi parţial a oricărei obligaţii care îi revine, în baza
prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei
respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.
8.2 Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice în scris celeilalte părţi în termen de 3 zile
producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.
8.3 Dacă în termen de 3 zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-
şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-
interese.
XI. MODIFICAREA CONTRACTULUI
9.1 Prevederile prezentului contract pot fi modificate, după o prealabilă notificare scrisă, cu acordul
ambelor părţi, prin act adiţional.
9.2 Prezentul contract va fi adaptat corespunzător reglementărilor legale ulterioare încheierii acestuia,
care îi sunt aplicabile.
X.LITIGII
10.1 Părţile au convenit ca toate neînţelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate
din interpretarea, executarea sau încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabilă.
11.2 În cazul în care rezolvarea litigiilor nu este posibilă pe cale amiabilă, părţile se vor adresa
instanţelor judecătoreşti competente.
XI. DISPOZIŢII FINALE
11.1 Prezentul contract a fost încheiat in 4 exemplare , asigurându-se cate două pentru fiecare parte
contractanta.
PROPRIETAR ADMINISTRATOR
ROMĂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU Nicolae Robu BIROUL ADMINISTRARE IMOBILE NrSC2012- REFERAT
privind transmiterea Căminului Internat I al Colegiul Tehnic „ Regele Ferdinand I” situat în Timişoara, str. Renaştri 24A, înscris în CF nr.407030, cu nr cad. 407030-C10,
top vechi nr.4545/1/1/1/3/1/2, proprietatea publică a municipiului Timişoara, din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului
Judeţean Timiş
Colegiul Tehnic „ Regele Ferdinand I” fost Grup Şcolar Energetic funcţionează în
imobile din str. Renaşteri 24A, înscrise CF nr.407030 Timişoara , cu nr cad. 407030, top
nr.4545/1/1/1/3/1/2 şi în imobilele din str. Lorena nr. 35 situate pe parcela de teren nr. top
4545/1/1/1/2/2/2, 4545/1/1/1/3/2/2/2, 4545/1/1/1/3/2/1/2/1, înscrisă în CF nr.405298, imobile care fac
parte din domeniul public al Municipiului Timişoara.
Prin adresa nr. 8382/20.07.2012, înregistrată la noi sub nr. DP2012-4462/20.07.2012,
Consiliul Judeţean Timiş a solicitat să se analizeze posibilitatea dării în administrare a căminului
internat I, situat în str. Lorena nr. 35, în vederea mutării Centrului Şcolar pentru Educaţie
Incluzivă „ D. Ciumăgeanu”, din imobilul situat în Bv. Gen. Dragalina 2 aflat în proprietatea publică
a municipiului Timişoara, imobil care face obiectul unui schimb de proprietăţii cu Ordinul
Călugăriţelor de la „Notre -Dame” şi a Centrului de Resurse şi Asistenţă Educaţională „Speranţa”,
care funcţionează în clădirea Grădiniţei cu program prelungit nr.45, clădire aflată în reabilitare.
După ce a fost analizată situaţia construcţiilor în teren, de reprezentanţii instituţiei noastre s-a
constatat că în prezent Căminul internat I în regim de înălţime S+P+3E nu mai este utilizat ca spaţiu
de cazare şi este disponibil pentru a fi transmis în administrarea consiliului Judeţean Timiş
Având în vedere cele de mai sus,
Propunem:
Emiterea unei H.C.L. care să aprobe:
1. Transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea
Consiliului Judeţean Timiş, a Căminului Internat I cu S+P+3E al Colegiul Tehnic „ Regele
Ferdinand I” din Timişoara, str. Renaşteri nr. 24, înscris în CF nr. 407030 Timişoara, cu nr. cad.
407030- C10, top vechi nr.4545/1/1/1/3/1/2, proprietatea publică a municipiului Timişoara, pe o
perioadă de 49 de ani, în vederea desfăşurării activităţii unităţilor de învăţământ special - Centrul
Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „ D. Ciumăgeanu” şi Centrul de Resurse şi Asistenţă
Cod.FP 53-01,Ver.1
Educaţională „Speranţa, a căror finanţare se asigură din sumele defalcate din unele venituri ale
bugetului de stat prin bugetul local al Consiliului Judeţean.
2. Darea în administrare produce efecte juridice de la data semnării contractului de administrare, de
către Municipiul Timişoara în calitate de proprietar şi Consiliul Judeţean Timiş în calitate de
administrator, contract care face parte integrantă din hotărârea de consiliu.
3. Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara să semneze contractul de administrare.
VICEPRIMAR, DIRECTOR, Dan Diaconu Martin Staia ŞEF BIROU, Călin Pîrva
AVIZAT, Serviciul Juridic
Cod.FP 53-01,Ver.1